16 maj 2015

FestIdag



Godmorgon mitt på blanka eftermiddagen!
Nu är jag färdigsoven och redo att ta tag i denna dag som kommer blir så rolig.
Jag ska nämligen strax åka till Emilie och Jogge för att stämpla in som barnvakt till mina små gullefisar.  Farmor Antonella kommer också.  Det måste vara fantastiskt skönt att ha både farmor och mormor nära och som mer än gärna vill barnvakta. Så i kväll blir det pussar och bus i dubbel dos för lilla Stella och Carlos.

Det vankas fest, 60-årsfest eller rättare sagt 2 x 30-årsfest. Emilie fyllde 30 i mars och Jogge fyller om ett par veckor.
Ett 30-tal nära vänner kommer och förgyller kvällen och jag vet att dom kommer få så trevligt med god mat, dryck och rajtantajtan.

Nu måste jag packa mitt överlevnadskit och sen bär det av mot Kungsängen.
Återkommer såklart när tid finnes.

Heippa!





1 kommentar:

  1. Det hade du helt rätt i, maten var suuuuupergod!! Och tårtan,mums.

    SvaraRadera