16 september 2013

Blev ett kort depåstopp på Norrboda innan jag åkte hem från jobbet i morse. Emilie hade ett ej-hundvänligt-uppdrag kl 8.30, mormor ryckte ut...helt frivilligt!
Tar varje chans jag får att umgås med den där lille franske charmknutten.
Men herre jäklar vilken tröttmössa han var! Han hade precis kravlat sig ur sängvärmen och satt på golvet och sov när hans favoritmormor rasslade in! 
Vi gick en snabb morgonpink som gick fortare än fortast, regnet vräkte ner och stackars CG tittade på mig och undrade nog vad jag höll på med.Är hon galen? Han ville inte blöta ner sig!
En snabb pink 30 cm från porten, i skydd från det värsta regnet sen en tvärvändning och in i soffan igen.


Sen sov han och jag i soffan tills Emilie kom tillbaka. Nu ska jag sova igen,  på riktigt. Fast jag tror det blir svårt, är inne i den berömda andra andningen.
Gör inget, är ledig i en hel vecka nu. Hinner sova!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar