12 september 2013

Godmorgon kära vänner!
Känner mig som jag blivit överkörd av en ångvält just nu, ryggen och jag har sagt upp bekantskapen med varandra. Jag hatar den! Den gör ont, ont, ont och jag är nästintill orörlig.
Hade svårt att sova i natt bara för det, försökte hitta en sovställning som ryggen gillade men icke.

Blev gladare när jag kom att tänk på att Erika kommer hem på eftermiddagen! En hel vecka stannar hon då hon har lite skoluppgifter på hemmaplan att ordna. Ett flertal intervjuer bl.a. Ska bli skönt att få rå om henne lite, längtar alltid efter henne!
Carlos är här idag! Blir inget kånkande på honom (11kg!) eller lek på golvet för min del. 
Han har lite trist på kontoret och behöver miljöombyte (läs: NÖF-tid med mormor).
Vi ska strax försöka ge oss ut på en på en lite längre promenad med skogsinslag. 
Fast nu sover fransosen i solen bland sina älskade pelargoner och då passar jag på att ha datatid.


Sorterade mina Gekåsinköp igår och upptäckte att jag saknade vissa saker! Tänk att folk är så förbannat fräcka och plockar ur andras vagnar. En enliters frisörschampo och lite bilvårdsgrejer saknas.
Har iofs inte betalat dom och borde kanske märkt att dom saknades redan när jag lassade upp allt på bandet i kassan. 
En smått omöjlig uppgift eftersom det är en del grejer på det där bandet.....inte fasen märkte jag att schampot var borta just då!
Skit samma, men man undrar hur folk är funtade..


Gekås fyller som alla vet (utom Pia, haha) 50 år i år) det firades storslaget med kaffe och hallontårta för 15 pix. Var såklart jättegott.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar