11 september 2013




 Här kommer det ni väntat på, ett riktigt, rörigt, osammanhängade inlägg med bilder hullerombuller som alltid när jag är i farten. Orkar inte redigera och fixa.

Kortfattat hade vi ett par härliga dagar med mycket skratt,
9 timmars intensiv shopping på ett näst intill folktomt Gekås, fyndade såklart massor med braatthagrejor, myskvällar med god mat och trevlig dryck, sovit som en gris, fått ryggmassage av Pia eftersom min rygg ballade ur totalt i morse.
Älskar dessa små utflykter med bästa vännerna som bryter vardagen en smula. I mars åker vi igen hoppas jag!







Som tur var så såg vi bara dom här tomtarna i papper och inte livs levande, 
vi fotades under pistolhot.......


Ingen större trängsel direkt, härligt!


 Ost, kex, vin, druvor, Pia och Maria Montazami = glad Ewa


Massor med gula kassar fick plats utan större ansträngning


Carlos fick tre nya kompisar av mormor. Zebran, Apan och Noshörningen 
och såklart var han överlycklig. Han fick även godis, hundbajspåsar, zebramatskålar m.m.

 

Klackarna i taket, damer på vift! Håll i hatten!


Kundvagnarna parkerade, nu väntar efterlängtad lunch, kaffe och dessert på plan 3


Tur att vi hyr ett stort hus så alla gula påsar får plats.


Gustav var glad när mamma äntligen kom hem!
Han fick såklart nyinköpt kattgodis som han gillar

 

På tisdagkvällen hade vi en romantisk candlelight dinner.


Carlos gillade sin blåa noshörning!




Alla inköp hamnade på sängen för sortering, Gustav höll ett  vakande öga.

Mest skratt: 
 När vi under candlelight middagen diskuterade Gekås 50-årsjubileum och Pia Pirat efter en stund ställer frågan: "Hur gammalt är Gekås egentligen?" Hahaha, vad vi skrattade. Var ju liksom det vi pratat om senaste kvarten, Gekås 50-årsjubileum.

Mest oväntade konversationen:
När jag hör ett par i ca 70-årsåldern prata. 
Frun går först och kör kundvagnen med bestämda steg:  "Nu åker vi hem!"
Maken trippar efter: "NEJ, kan vi inte vara kvar en liten stund till, jag vill titta mera"

Fattar ni??? 
EN MAN SOM INTE VILL GÅ HEM FRÅN GEKÅS!
 (Undrar fortfarande om han var på riktigt eller var han kanske också utsågad i kartong som Morgan och Ola-Conny?)

Roligaste träffen: 
Min vän Merja som bor i Ullared och jobbar på Gekås kom trots sin lediga dag och letade upp mig för kram och pratstund. Alltid kul och jag blev glad!

Bästa köpet:
Vet inte än, måste fundera ett slag! Alla mina inköp är bra köp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar