30 september 2013

Blippet eller Bloppet



Tjabbatjenahallå!
Vaken, pigg, glad och nykter. Som det ska vara en måndag med andra ord.
Har varit på utflykt till Bålsta idag med Emilie och Carlos. Lill-Fisen skulle till bästa veterinären Mirjam för en liten egenkontroll. Han var väl inte så där överdrivet förtjust i att bli pillad på överallt öron, tänder, tassar, kulor, ögon, nos, ben, hudveck, hjärta och lungor m.m.
Däremot charmade han alla förstås, som alltid när han visar sig ute. Värsta poppiskillen!


Allt gick bra och han mådde prima och därmed fick han en stämpel i rumpan som det stod OK på.


I kväll ska jag traggla mig genom nya vägar och allmän röra till Rissne. Ska handla en grej som jag såg på Blocket häromdagen. Hoppas jag hittar helst både dit och hem.
Visar er i morgon vad det är för kap jag kommit över.
Förresten! Vad hände i går? Hade massor med läsare helt plötsligt. Kan det varit Emilies fantastiska biltvätt som pockade på intresse?
Kul hur som haver.

Heippa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar