2 september 2013



Tog mig en välförtjänt sovmorgon i morse, ända till 8.30. Då blev jag väckt av en liten lurvig herre som ville bli eskorterad till matskålen.
Sen dess har jag mest lallat runt här hemma tills nu när jag äntligen kom in i duschen.
Älskar såna här dagar man bara kan fisa runt och inte göra en massa onödigt trams.

Fast två saker har jag lyckats med i alla fall, dels uppdaterat min telefon...OCH HERREGUD EN SÅN SKRÄCK! Tog en evinnerlig tid, över en timme och sen ville den inte starta!
 PANIK i lägret! Men helt plötsligt så kickade den igång, tack gode gud.
Utan telefon? Vad gör man då? Röksignaler eller?
Tvättat lite också har jag lyckats med och tumlat. Annars så ska jag ta mig en tur till mamma idag, var aldrig där i fredag eftersom jag sov då.

Bäst att ge sig i väg, hörs senare om ni vill, vågar och kan som Lasse Kronér alltid säger.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar