24 september 2013

Killpink och parmesan!



Godmorgon!
Behöver väl knappast yppa att hösten har kommit på riktigt nu? Tror ni märkt det själva.
Många statusuppdateringar om det....och visst jag har förstått det.
I natt var ytterligare en sådan där oerhört lugn natt då alla (nästan iaf) valde att sova.  Endast ett par  snedpinkningar  i det totala mörkret blev det.
Sovit gott här hemma med kissekurren i knävecken. Kanske travade upp en aning för tidigt så lite kvällssömn innan jobbet är nog att föredra.
Ska ha en som ska gå intro med mig i natt och jag kommer förstår lära henne allt jag kan, och lite till.

Fick ett mess av Emilie, Carlos har blivit stor nu! Killpinkar! Alltså han lyfte på benet mot en buske för första gången...mormor är stolt! Duktiga Fisen!

Inte mycket mer än så fanns det att orda om idag, dags att påbörja middagsstöket. Idag blir det ett nytt recept som jag hittade på sidan 60 i senaste Allt om Mat. Ser gott ut!
Kyckling i kombo med parmesan = oslagbart! Ge mig sen ett glas rött så....nähä!
Just det, jag jobbar.....smällar man får ta. Kranvatten duger nästan lika bra.


Ajöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar