13 september 2013

Stor näsa, felköp och Anita 60



Har inte så mycket att skriva om mer än att mamma blev glad för goodiebagen, min rygg har sagt upp sig, sushin var vrålgod och håret mitt är skitigt.

För att inte detta inlägg ska sorteras in under "Världshistoriens mest ointressanta" så kom jag på en smart  idé.
Ni undrar säkert vad jag köpte på Gekås? Visste väl det!
Här är svaret: Kvittot var exakt 72 cm långt plus ett kompletteringskvitto på 17 cm...

Herrtröjadiskdukx4träskärbrädax2zebrarandigahundmatskålarservetterxmassorbadmössa
brödkorghundleksakzebravåtservettförglasögonxmassorryktetgårspelmakeupservetterx4grenpropp
desifektionspennorx5hundleksaknoshörningköksvispvattenstrilklädvårdsrullex6
doftljuständarecarwipesglashålslagaresporttoppartvåstyckenenjävlamassastrumportillhelafamiljen
ochingridjulpapperdentastixltxsuperplåsterteliaanita60nummerpresentatörtandkrämettgäng
hundbajspåsarmångatrosorkattgodismycketbakplåtspapperavfallspåsarvärldensbästa
fryspåsaraluminiumfolieplastfoliemassorjulklappsadresseravfettningsmedelfälgborstevärmeljus
microdukarfyrpackplastskärbrädorrosaskitsnygghårclipstandkrämaxerollonmångatillrudolf
doverollonochrexonarollonmångadetmedskärmskyddiphone5skärmskyddsamsunggalaxy4s
kärcherfönstertvättmedelgekåsshoppinglistamassormärkpennakettlebell5kgtillyvonne
zebrarandigtplånboksfodraltilliphonetorkaldrigtårarutanhandskardvd
dyngkåtochhurheligsomhelstdvdturtlewaxbilschampo
vinylrengöringdiskmaskinstabletterhundleksakrepapansomcarlosälskar...

Tror jag fick med allt! Frågor på det? Just ja! Skärmskyddet till Samsung Galaxy 4 S passade inte Rudolfs telefon, är det någon som vill ha det så hojta till!
Att observera!!! Inte en endaste ljuslykta, bra Ewa!


Mitt bästa köp, en rosaprickig duschmössa för 6.95:-.
Har alltid önskat mig en sån = glad Ewa




(Helvete vilken potatisnäsa jag har!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar