28 september 2013

Sol Snygg Sömn




Finns det något bättre än att komma in på morgonen till en rar liten farbror (inte Rolf) som smäller av ett tandlöst leende (inte Rolf) och utbrister glatt: "Vad snygg du är!" (inte heller det Rolf)
Den meningen var såklart värd en kram.
Precis vad man behöver höra efter en lång natt då man är så trött så ögonen går i kors och vill inget hellre än hem och sova.
Min kollega frågade samma farbror om inte hon var snygg. Han tittade noga och utbrast entusiastiskt
  "Nej, inte på långa vägar! Hahahahaha!

 Sprakande fejkbrasa, Idol, fjärrkontroll, virkade dukar och trivsamt jobb = bra fredagkväll
 Pimpade min startsida på jobbdatorn, finfina sittande sovandes CG of course my horse
 En söt katt hälsade på i natt vid fyrablecket, han tittade nyfiket på mig på andra sidan balkongfönstret.

Nu behöver jag sömn, helst i massor. Erika kommer på blixtvisit idag och jag vill vara pigg och trevlig när hon anländer på eftermiddagen.
Även Lill-Fisen kommer till oss, kommer bli en bra dag det här med.

Vänliga hälsningar
Er förbannat snygga nattarbetare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar