6 september 2013



Vad hände? Datorn har fått vilat hela dagen, har varken haft ork eller lust tills för en stund sen.
Dagen har varit bra, sov ända till 8.30, tillbringade förmiddagen i soffan framför tv´n.
Åt frukost tillsammans med Gustav. Sen dags för den vanliga mammawillysfredagshandlingen.

Emilie ringde när jag var på väg hem från mamma. Hon ville luncha med mig och var sugen på våfflor. Länge sen jag åt våfflor men fasen vad gott det var!


Blev en sen lunch och precis när vi hade svalt sista våfflan så kom Rolf hem från jobbet. Med sig hade han en kasse ljuvlig hämtmat, nämligen sushi.
Men kassen ställdes in i kylen för att avnjutas senare, jag var ju redan vrålmätt!

Carlos har fått klorna klippta idag. Snälla Inger kom och klippte dom och det gick mycket bättre än sist. Han är så förbannat söt den där hunden så jag får tårar i ögonen.
I morgon ska vi på utflykt till stan. Emilie springer Tjejmilen och jag och Carlos tänker titta på och heja på Emilie alla andra damer, ca 33000 st.
Kommer bli bra miljöträning för honom. Väskan är packad med picknickfilt, mat, godis, tuggben och vatten. Han kommer att gilla det roliga är att han är så lätt och behändig att ha med.






















Sushin blev jag lycklig av! Det är så gott och jag åt hela måltiden med dom medföljande pinnarna.
Har inte riktigt fått in rätta tekniken men jag blev mäkta imponerad av min make, han kunde det där.

Lite sofftid och reprisskratt-tv nu i väntan på Zlatan och gänget, landskamp i kväll och såklart kommer det hejas friskt från Pettssonska.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar