20 september 2013

Snark, extrajobb och ledsen kisse



Var uppe med tuppen i morse för att skjutsa Erika till tåget. Hemma igen så hoppade jag i säng och sov ett par timmar. Visade sig vara en god idé eftersom jag en stund senare tackade jag till en extranatt på jobbet.

Har precis kommit hem från fredagshandlingen med mamma. Idag var det lugnt och stilla på Willys och inte alls lika rörigt som förra fredagen.
Var även upp till minneslunden för att sätta lite blommor där. Fika och småprat innan jag tackade för kaffet och åkte hem till en liten ensam kisse.
Gustav är inte så pigg idag! Vet inte om det är något med hans vänstra öra. Han ruskar på huvudet lite för ofta och ser ledsen ut.
Vi tittade i örat igår, lyste med ficklampa men ser ingenting vare sig kladd eller annat.
Avvaktar och hoppas att det går över.
Ska koka torsk åt honom strax så han får mumsa sin favoritmat, det är ju ändå helg!

Och nu över till något helt annat nämligen lite vardagsröj!

Ha en trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar