15 september 2013

Den här helgen har jag verkligen inte varit en aktiv bloggtant. Sömnen och hälsan har gått före. 
Ryggen är inget vidare men jag har som tur är fått lite bättre dunderpiller av en snäll vän.
Hoppas jag vaknar i morgon eftermiddag med inte en tillstymmelse av värk, håll tummarna.

Snart väntas det finfrämmat, alla barn samt en omåttligt söt pojkvän och hund kommer hit för att slurpa i sig kräftor och räkor.
En liten anspråkslös kräftskiva sitter fint innan jag gasar i väg till jobbet.
Emilie gjorde en västerbottenostpaj igår som nu står på svag värme i ugnen. Ser mycket delikat ut!
Svenska egenkokta kräftor för dom som gillart, jag nöjer mig med två, tre stycken. Inte så överförtjust men det går ner, för mycket pill och slabb för min del.
Snaps har jag ju fortfarande inte lärt mig dricka! Hade som mål inför min 50-årsdag att jag skulle lära mig dricka just snaps, men det går inte.  Smakar ju skit och sen bränner det så i bröstet.....
Jag överlever! 

Dags att duka och sjunga upp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar