27 mars 2015

BraFredag


 Haft en bra dag idag med, har allt som oftast det.  Delade ett glas vaniljyoghurt med Gustav till lunch, han gillar yoghurt. Och helst när han får äta från en sked. Sötkatt!

Willyshandlingen gick fint, fick en bukett tulpaner av mor min. Det var rart.  På den efterföljande gofikan så fick vi sällskap av Emilie och Stella. Senare dök även Erika upp så idag tror jag mamma i alla fall kan vara lite glad. Hon har ju fått träffa 50 % av sina barn och 100 % av sina barnbarn och barnbarnsbarn.


 Fredagsmyset körde igång lite tidigare än vanligt idag av olika anledningar. Erika och jag köpte pizza, något som är tämligen ovanligt här hemma. Rudolf gillar inte köpt pizza men idag så är det AW på hans jobb och jag gissar att han kommer hem sent, om han ens kommer hem.


Efter pizzan var vi så här mätta! 
Jag var uppblåst som en spärrballong och kände stort behov av vila.
 Sov i två timmar och det känns bra inför nattens drabbningar på jobbet.


  Till sist, Dagens Stella! En Stella som för ovanlighetens skull skrattar och är glad! Skoja, gladfisen är alltid glad! Idag hade julklappströjan från moster blivit lagom i storleken också.
 Är nog säkert därför skitungen ser så  lycklig ut. Underbara barn!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar