11 mars 2015

FödelseDagsFikaAvHögRang



Som alltid när man är på födelsedagsfirande hemma hos Emilie så slutar det med att man rullar därifrån. Inget undantag denna gång. Idag bjöds det på två fantastiskt goda mästerverk.


 Chokladpavlova!


 Oreocheesecake!
Asså, jag skojar inte, det var så in i bömben gott.
 Hej Sockerchock!
 

Oskarp mobilbild på desto mer skarp 30-åring. Man blir aldrig för stor för paket. 
En önskad Kubus 4 ljusstake från By Lassen gjorde henne glad som ni ser.


Den här åt jag!
 

Superfin stake och förhoppningsvis kanske ett minne från sin 30-årsdag.

Inte en endaste bild på Stella idag. Men hon var med runt fikabordet i sin randiga pyjamas ett tag. Hon gick nöjt från famn till famn och jag tror hon förstår hur ofantligt mycket alla älskar henne. Pussar, pruttljud på lilla vällingsäcken, bus, sång och mys är något hon älskar.

I morgon ny dag som vad det verkar lutar åt en shoppingtur till Täby Centrum. Synd om presentkortet på ROOM blir liggandes helt oanvänt i mer än en dag. Det rycker i shoppingtarmen på Emilie och jag hänger med såklart när jag blir tillfrågad. Tar varje chans att umgås med dom som gör mig gladast.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar