9 mars 2015

CashIsKing



Snark....vaknade precis upp från en ca 90-minuters powernap. Nu ska jag nog klara natten som väntar.
Var på lönesamtal och whohoooooooo, tänk att jag fortfarande är chefens lilla favorit...trots vi fått en ny.
Inget jag själv har strävat efter men tydligen tycker andra det....hahaha! Fick en rejäl sudd med pengar, tackar!
Här tänkte jag egentligen skriva allt positiv som jag fick höra om mig under samtalet med chefen, men jag vill ju inte skryta...blir så dålig stämning här i bloggen.
Firade mitt rejäla lönelyft när jag kom hem med Erika, vi delade på en Mars och drack kaffe.
Ja , herregud en sån fest det blev. 

Som sagt, nu går jag in i jobbubblan ett par dagar och kommer inte vara så aktiv här.
Tror ni klarar er ändå,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar