20 mars 2015

Osynlig!



Efter fyra timmars sömn, en snabb kopp kaffe, handling med morsan på Willys, en smarrig tacogratäng, Let´s Dance, två koppar kaffe, ett par Quizkampsomgångar, två apelsiner så har jag vaknat till liv i soffan.

Missade såklart den upphajpade solförmörkelsen men ser fram emot en ny chans 2039. Då ska jag vara så mycket mer förberedd och inte ligga och snarka som skönast som jag gjorde idag.
Fast 2039? Är jag inte lite väl gammal då....79! Aj då, är säkert nergrävd för länge sedan.
Och då lär jag definitivt inte se någon sol men väl förmörkelse...ständigt. Usch, vad tråkigt det blev nu då.

 Tror jag ska byta soffan mot sängen nu, är lite halvtrött så här på kvällskvisten








Ser ni några stavfel i dagens korta inlägg så beror det på att glasögonen är väldigt skitiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar