17 mars 2015

InteMycket



Godmorgon!

Efter en natt med sömn i hattigaste laget valde jag att kliva upp när Gustav för femtielfte gången väckte mig.
Herregud, vad han pockade på uppmärksamhet i natt. Tror jag har satt på kranen i badrummet och lyft upp honom till handfatet minst fem gånger (nej, han orkar inte hoppa upp själv)
Nu är han ute på sin dagliga inspektionsrunda, jag ser honom stolt spatsera här ute på gatan med hög svansföring. Han ser så nöjd ut efter att fått fart på sin trötta mamma. Lilla bortskämda älskade kisse!

Dagens planer annars då? Jag ska på återbesök till ögonläkaren i Täby på eftermiddagen. Mina ögoneksem/problem är för tillfället under kontroll. Jag svarade bra på alla salvor, droppar och tabletter jag fick utskrivet förra gången. Men bra att han vill kolla upp mig igen, besvären är ju kroniska och jag kommer således aldrig bli bra utan bara försöka hålla det i schack och minimera besvären.
Packar med mig Emilie och Stella som sällskap. Finns ju ett stooooort centrum vi kan slå oss lösa i, kanske shoppa lite innan jag smiter i väg till doktorn.  Lunch på Vapiano är i alla fall ett som är säkert.

Heippa!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar