1 mars 2015

VälkommenMars


 Äntligen, 1 mars idag och det betyder vår!
Kan man bli gladare, jag älskar månaden mars.

Mars betyder att det är mycket skoj på gång för mig.

Mjukstartar idag med att hoppa över frukosten, det vankas brunch klockan 12.00 och då gäller det att ha plats i magen för allt gott som dukas fram. 

På tisdag ska Emilie och jag se Carolas senaste show "Det bästa av mig" och jag längtar så och kommer garanterat sjunga med så mycket jag bara kan.
Bord bokat på Fridays klockan 17.00 sen hoppar vi mätta och glada på spårvagnen ut mot Cirkus.

På fredag hämtar jag Ingrid och Micke på Arlanda, dom har varit i soliga Florida tre veckor och det ska bli kul att få se dom igen och framförallt höra allt skoj dom varit med om.
Kanske vankas det finfina gåvor, jag har aldrig blivit glömd någongång. 
Dom är så generösa dom små rara liven.

På fredagkväll ska vi på vinprovning på Wenngarn. Italiensk middag och övernattning på Hotell Anstalten blir det också. Ska bli så kul med en helkväll med glada trevliga människor 
och god mat och dryck.

Söndagen tillbringar jag med glädje i Bålsta simhall. Har fått den stora äran att få följa med och titta när Stella är på babysim. Hon älskar att bada och jag älskar att se henne glad! Kommer bli så roligt!

Veckan efter det händer något som jag inte riktigt kan greppa...
Emilie fyller, håll i er...30 år!
Helt obegripligt och jag ser fram emot gofikat den 11 mars.

14 mars! Final i Friends Arena och jäklars vad det kommer bli skoj.
Bord bokat på världens bästa grekrestaurang, Maestro klockan 16.00.
Sen taxi till arenan och en helkväll med bästa gänget. 
Eventuellt vaknar jag upp med migrän dagen efter men det är det värt.

Välkommen mars!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar