15 mars 2015

SkitBilderMello2015


Vi fick ett varmt välkomnande på Maestro, kramar, handslag och "är det dags nu igen?"
Gillar stället, god mat, perfekt service, bra prisklass och så mysigt. Vår stamrestaurang.
Jessica och Jasmine tippar vårt interna Schlagertips under djup koncentration.


Möter upp Anne utanför entré A och våra näsor pekar mot närmsta bar. 
Suddig bild på inte alls så suddiga damer. Anne säkrade upp med genrep ett par timmar tidigare. 
Nu kommer ett helt hyde med halvtaskiga bilder i en salig oordning. 
Jag orkar inte ens försöka att få dom i rätt ordning.  Suddiga oskarpa bilder blev det på nästan alla artister, det beror på ljuset. Är så starkt när man sitter långt fram och sen står artisterna inte direkt still heller...utom Hasse Andersson förstås. Dom bilderna blev kanon men jag besparar er just dessa.

Snart börjar det!




Mariette, Marietvå, Marianad och Marry me, tyckte jag var kul när Filippa Bark sa
Flickorna hejar på Måns!

Det gäller att hänga med på sociala medier
Checkar in på FB?

Kul kille, övertar gärna hans jobb om han skulle sluta. 
Häcklade Samir och Viktor en del vid genomgången om hur vi skall bete oss under sändningen.
"Samir kommer att dra i tröjan exakt 34 ggr"





Blev ett jäkla snöande när samekillen uppträdde.
Saade svävar alldeles ovanför oss

Måns ringer hem och berättar att han vann...eller?

Den här kameran i bildens nederkant förstörde många av mina bilder
Rätt låt vann!



Ja, det var väl allt. Nu får man vänta och längta ett helt år till.
Rookien Anne skötte sig exemplariskt och viftade duktig i takt med pompomsen
och är numera medlem i vårat schlagergäng. Inga mera genrepsplatser för henne.
 Nu är det finalplatser som gäller på första parkett.
Hur som haver hade vi som alltid en jättekul kväll.
Trist bara att hemresan ska vara så bedrövligt omständig. 

Ett bevis på att jag hade kul måste väl ändå vara att 
jag hittade guldkonfetti i min bh när jag skulle lägga mig. Vem la dit den?


Visst klär jag i glittrande golvmopp?

Nu återgår jag till vardagen, jobb i natt. Känner mig laddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar