28 februari 2015

MånsÄrBäst!



Heja Måns!
En jäkla tur att han kom in som sista deltagare i tävlingen och sopade banan med sina motståndare. Han visade var skåpet skulle stå. Jag var aldrig orolig, herregud han spelar i en helt egen liga. Proffsig och en duktig artist. Tycker hans låt är bäst och kommer tokrösta i Friends under finalen om två veckor. 


Kul med en annorlunda scenshow med bl.a dessa små gulliga gubbar. Jag gillar Måns!

Annars idag har jag knappt varit hemma.  Tillbringade hela eftermiddagen hemma hos Stella och Carlos.
Emilie och Jogge var tillsammans med Rudolf på Bygg Max och köpte hyllplan, väggskenor, konsoler och lite annat till sin omorganisering i hallen.
Sen hade Rudolf göra ett par timmar, han skruvade, sågade, fixade och det blev väldigt bra.
Nu ska bara skjutdörrar måttbeställas innan det är check på det arbetet.
Vi stannade på middag också, Emilie ställde till med en trevlig tacofiesta och det var så gott.


 Vi passade på att leka med den här ljudmaskinen medans föräldrarna inte var hemma.
Stella gillar den.


 Underbara barn vad mormor älskar dig!


Hoppas jag får hålla den här handen många många gånger!


Carlos var överlycklig! Han hittade nämligen sin älsklingskamel när hallen rensades på grejer.
Kamelen som jag köpte till honom första sommaren då han var ett halvår bara.  Han var så himla glad och vi lekte med kamelen länge och väl.

Snart dags att sova, ska bara kolla klart på Maria Wern. I morgon ska vi äta brunch på Wenngarn klockan 12.00, så gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar