16 februari 2015

CarlosOchJag



Det var en mycket glad och livad Fransos jag hämtade idag efter Willyshandlingen. Inte mycket till svans att vifta på så hela han viftar på hela kroppen i stället, drar öronen bakåt och grymtar glädjetjut.
Han är så rolig!
Satte på honom bilselen och sen hade han bråttom till bilen. Gick direkt fram till min bil fast det står massor med andra liknande parkerade. Han vet precis vilken som är mormors bil på denna jätteparkering.

Alltså, den glädjen av att få se honom i bilen är obetalbar, han ser så lycklig och stolt ut. Var tvungen att ta ett extravarv och åka tillbaka till Kungsängen bara för att han skulle få valuta för pengarna, här fungerar inte lilla svängen. Sen passade vi på att hämta Erika också som kom med pendeln.
Jag skulle kunna åka i stort sett hur långt som helst med honom utan några som helst problem.
Skönt att det är så, tänk alla hundar som mår dåligt av bilåkande, måste vara jättejobbigt.

Tog förstås lite bilder på min favoritkille i sitt bilbälte anpassat för biltokiga fransoser.


 Men åk nångång då, jag är redo!

 

Lite sömnig.....


Nu vilar han framför den tända brasan, vad gör man inte för honom. Klart jag tänder kaminen så han får mysa där på sin filt i värmen. Han snarkar så gott, tror jag ska vila ögonen jag med en stund.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar