14 februari 2015

LaddarFörMello2


 Stack på eftermiddagen i väg till Outlet för att köpa lite tvåårspresenter till Lill-Fisen. 
Dentastix,  godis och ett tuggben med kycklingöverdrag. 
Han blev så glad, han blir alltid glad för allt han får.


 
Det är svårt att inte slinka in på Lekmerbutiken. Impulshandlade en Lek & Lärgrej till Stella. 
Tur att hon uppskattade den mer än hennes föräldrar.  Den blinkar, låter, sjunger (min repertoar) och pratar.  Finns som tur var en OFF-knapp också i fall det blir tröttsamt för öronen.  

Middagen idag var en grottbjörnehistoria! Helgrillad spädgris, med rostad potatis och hemgjort vitlökssmör. Mycket gott och rester från Rudolfs grillande på jobbet häromkvällen.

Annars så är det dags att börja ladda inför kvällens andra deltävling i mello. Mest skitlåtar tycker jag när jag lyssnade nyss. Men min vilda gissning är att Linus Svenning och Samir går direkt till final. Inte för att jag tycker Samirs skitlåt hör hemma där utan för att han säkert har ett stort publikstöd bland fjortisarna som röstar.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar