27 februari 2015

Freitag!


Godmorgon på er! 
Slappade på så friskt i går så jag till och med struntade i bloggen.
Risken är hög att jag kommer bli riktigt ordentligt förslappad och håglös dessa fem dagar jag har kvar att sparka mig trött på.

I går roade jag mig bl.a med att umgås en liten stund med barnbarnen. Vi gick en promenad i solen och Carlos var så lycklig.  Är så fantastiskt att se att nästan all snö är borta nu, våren kommer med stormsteg och det är säkert fler än jag som längtar. 

Carlos fick riktiga vårkänslor och ville ligga ute på verandan i solskenet på sin dyna, han älskar solen!
Medans Carlos solade så satt vi i soffan och kollad på damstafetten från Skid VM.  Det blev silvermedalj till Sverige och Norge vann som vanligt. Huvudsaken är att vi kom före Finland i mål.

I dag ska jag, Emilie och Stella åka på en liten shoppingtur på eftermiddagen. Jag vill pimpa soffan med nya soffkuddar, få se om jag hittar några jag fastnar för. Men innan dess så blir det min vana trogen fredagshandling med lilla mor. 

Gäsp, blev lite trött, tror jag ska blunda fem minuter i soffan..



Snön snart borta!

 
 



 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar