26 februari 2015

Sol!



Måndag gör jag ingenting, ingenting ingenting, tisdag ser jag mig omkring mig omkring mig omkring, onsdag går jag ut och vankar torsdag sitter jag i tankar...och där är vi nu. TORSDAG!
Fast så mycket tankeverksamhet vet jag inte, jag njuter mest av lugnet, tystnaden och att inte behöva göra ett någe. Viva´la ledighet!
Mia kom förresten på en snabbfika i morse, gillar hennes spontana besök. Mer sånt tack!

Smackade för första gången i världshistorien ihop en bananpannkaka till lunch, en misslyckad sådan som ni ser. Höll inte riktigt ihop, men vad gör det? Ska ju ända blandas i magen och smaken var det inget fel på, gott och mättande.

Nu ska jag strax ge mig ut i solen, behöver handla yttepytte som saknas i kylen. Emilie kommer över med barnen senare, kanske blir en solskenspromenad då. Få se vad hon tycker om det. Är ju spännande lopp från Skid VM också på eftermiddagen.

Nog tjatat från mig, ha´re gott igelkott!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar