25 februari 2015

Hurra!



Fortsätter sova många välbehövliga timmar nattetid, i natt blev det nio härliga timmar. Bra Ewa!
 Dagens planer är att få lite färg i håret, ett Bålstabesök är således inplanerat. Lite läskigt med en helt ny frissa men herregud, hur fel kan det bli?
Klart jag kommer bli nöjd huvudsaken är att jag slipper den gråa utväxten. Efter det en tur till Apoteket för att sedan möta upp Emilie och Stella på Ikea. Fullspruttdag med andra ord,

I går kväll var jag i väg och lämnade en 60-årspresent på jobbet. Anna-Greta, en kollega på natten fyller år i helgen och jag hade fått den stora äran att handla något passande.


Jag vet att hon gillar orkideér så jag blev jätteglad när jag hittade denna skönhet med fyra! stänglar med tillhörande vacker ytterkruka..
Två olika flaskor gott vin och lite champagnefudge. Sen slog jag in allt i festlig cellofan med rosa väl krullat presentsnöre. Tror hon blev glad när hon senare på natten fick sin present.

Oj, nu går klockan snabbt....mot Bålsta!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar