18 februari 2015

HejPennTroll



Morgondagens förmiddagsplaner lyder som följer...leta frissa! En frissa i Bålsta som kan ta sig an mitt tvåfärgade hår och ansa det till en mer lättformad helst frisyr. Gärna till ett överkomligt pris också.
Min egen frissa som jag har gått till dom senaste 40 åren är dessvärre långtidssjukskriven efter en njurtransplantation. Jag är förstås så glad för hennes skull att hon äntligen fått en ny njure.
Krya på dig fort nu Monica!


Inte bara jag som just nu ser ut som ett yvigt penntroll i håret, halva Bro kommer se likadana ut. Penntroll allihopa i olika färgkonstellationer.

Har ni någon ni kan rekommendera? Finns en del frissor i Bålsta och jag har ingen aning, tror nog alla är duktiga och har hyfsade priser. Läget är akut som alltid, utväxten börjar ta över i håret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar