5 januari 2016

ÅrskrönikaJanuari2015


Slängde ut en fråga här på bloggen för några dagar sedan.  Och tro det eller ej men alla mina läsare var eniga om svaret på frågan. JA tack en årskrönika ville ni gärna ha.  Men är ni bara tre stycken som läser? Man får vara glad för det lilla.

Och eftersom det inte finns något annat att skriva om denna trista måndag mer än att förkylningen har tilltagit, jag hostar sönder lungorna, det är svinkallt ute, det är svinkallt inne, jag tokeldar och att Juniorkronorna gick obesegrade genom JVM tills idag då den viktiga semin spelades. Då helt plötsligt gick det åt häcklefjäll. Skit också!

JANUARI 2015:

 Dra på trissor! Ingrid började Instagramma och lyckan för fullständig.
 
  Vackrare doptårtor har sällan skådats, goda var dom också. 
Tur det för dom kostade några spänn.....väl värda pengar förstås.
 Stella Rosa Maria döptes i Låssa Kyrka. En fin cermoni med efterföljande dopfika i Brunnagården.
När vi åkte hemåt så var det snöstorm, minns det som igår. Var snö överallt!
 Hälsade på dom här småfisarna så ofta jag bara kunde och fick.
 Vi var på genrepet av ny uppsättning av Mordgåtor på Wenngarn. 
Inte heller denna gång lyckades jag pricka in rätt mördare, jag lär aldrig bli någon konstapel.
 Håret fortsatte att bli grått och jag fortsatte att hålla frissan Monica sysselsatt
 Jag googlade mitt namn och dök upp i färgglad sombrero på förstasidan....gaaaah!
 Carlos tittade på hästhoppning
 Stella var fyra månader och så ljuvlig!
Lärde Stella skillnaden mellan selfie och groupie 


 



1 kommentar:

  1. Hurra! En årskrönika! :) som jag kan läsa när det passar mig, och inte missar hela! (Gillar att titta på Agnetas nyårskarameller, men missade det i år. Igen!)

    SvaraRadera