19 januari 2016

DetRullarPå



Jag bloggar på tok för lite har jag märkt. Att inte ens kunna åstadkomma ett inlägg per dag är trist, men som ni vet är jag ur fas. Har ingen ork, inspiration eller ideér om vad jag ska svamla om. Blir bara samma samma samma tjat och det gör varken eventuella läsare eller mig glad.

Det får bli som det blir, ett inlägg när andan faller på med risk för ett ganska trist sådant.
Har jobbat i natt och ska jobba kommande natt också. Hade till en början mer än fullt upp och jag hade på 1,5 timme förbrukat vad min fot mäktade med.
Men sen helt plötsligt så blev det tvärtyst, lugnt och orosmolnet hittade jag skönt snarkande i sängen. Sin egen säng till och med, guldstjärna!

Då blev det snabbt foten i högläge en kvart innan resten av kvällsarbetet tog vid. Hade inte hunnit med det innan p.g.a cirkus de luxe. Resterande tiden av natten blev till slut lugn.  Få se vad statusen är i kväll, det brukar oftast märkas bara man kliver in genom dörren vad det kommer bli för typ av natt.

I morgon bitti åker jag direkt hem till Carlos för att sova med honom. Pappa Jogge ska på utflykt med jobbet ett par dagar och lilla frallan kan inte klara sig utan sina hundpromenader.
Tanken är att vi ska gå en liten promenad på morgonen och sen sova, få se om fransosen är av samma tanke.
Klockan 15.00 ska Stella hämtas på förskolan, det blir spännande. Jag var med Emilie i går och övade så jag ska hitta rätt förskola, rätt dörr, rätt avdelning och sen förstås det viktigaste få med mig rätt barn hem. Kommer nog gå fint är jag säker på.


Förvånat barn i tjocka vinterkläder på väg till bilen från förskolan. 


Nu måste jag fixa middagen, fiskgratte med pottatttissmoss i dag.
Gilla på den!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar