22 augusti 2017

SkitÅPannkaka

Mest legat stilla hela dagen idag. Men på eftermiddagen blev längtan efter mina små hjärtan så stor att jag åkte till Kungsängen för att tanka energi, pussar, kärlek och mys.
Emilie, Carlos, Alessia och jag promenerade till förskolan och hämtade Stella. Var en lagom promenad och inte så varmt. Carlos pinnade på bra. Och det kändes bra att röra på sig lite, jag har ju inte ont i benen och vardagsmotion är aldrig fel trots smärta i nacken.
Stella blev jätteglad när mormor var med och hon tjattrade i ett medans hon stod på ståbrädan när vi gick hem. Underbara barn! Vi lekte en stund, Alessia åt och sen blev det kaffe innan jag åkte hem.


När jag kom hem så hade jag fått svaret från magnetröntgen i brevlådan och det var ingen rolig läsning.
Jag har diskbråck i bröstryggen, reduktion av diskhöjderna (s.k degeneration), nervpåverkan och svullen benmärg. Tack för kaffet!
Doktor Nasseri avslutades med "Vad god höra av dig till vårdcentralen om du har flera frågor"
Ja, jag har massor med frågor och det heter för den delen HÖR av dig.

Jahapp, så var det med det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar