27 juli 2010

Dags för snark


Godmorgon mina vänner!

Nattens jobb har gjort mej trött, mör, sliten och hungrig. Ska därför äta lite frukost nu för att sedan lägga mej bredvid lilla Herr Lurventuss och sova.
Undrar hur länge jag kommer sova idag?
Jag gissar på 14.30. Allt längre än 14.30 är bonus.
Undrar om jag får något täcke på benen, eller ska Gustav ha allt som vanligt?!

Annars så har vi haft jämt skägg i natt. Fick höra en del roliga kommentarer från rara boende.
En sa t.ex "Håll käften" (tackar!)
Samma boende sa: "Ni ska få ett snällhetsintyg" (man tackar!)

En annan skön individ sa: "Vad trångt det blev här inne" ( när jag kom in i rummet!?)
Samma sa även: "Du var liten och behändig" (till Jessica)
Ja, det finns alltid tid för skratt!

Nu sova!
Godnatt!




1 kommentar:

  1. Hoppas du kan sova riktigt riktigt länge då. Det behövs väl då du ska jobba inatt igen om jag inte kommer ihåg fel.

    SvaraRadera