22 juli 2010

Bro Hof



Suttit och tittat på sändningarna från Bro Hof och Scandinavian Masters.

Vi har kommit på en så himla bra idé!

Och ni kommer bli SÅ avundsjuka......

På lördag eller söndag eller varför inte båda dagarna.
Då kommer vi åka ut med båten och ankra upp utan för hål 16, tror jag det var.

Ja, ni ser på bilden vid vassruggen ungefär.
Där har vi tävlingarna på nära nära håll och vi kommer att kablas ut på TV-apparater världen över.

VILKEN TUR ATT JAG KÖPT NY BIKINI!



Kanske det kommer någon rik dollarturist och vill köpa båten, eller rent av gifta sej med mej!??
(Eller min låghalta make!)

Kanske vi har med oss vår transistor från tidigt 70-tal och poppar på med lite dansbandsmusik.
Vi tar oss ett plask i plurret och simmar svansim runt båten.

Ni kommer inte bli besvikna, så håll utkik efter en 9,5 meter lång mahognykryssare med 14 lager fernissa, skinande blank och med en bikiniklädd, lätt överviktig, blekfet dam i Hammarbysolhatt och trendiga solbrillor.
Tror Ingrid är spekulant som det andra kuttersmycket i båten, tyvärr hade hon bara gamla bikinisar men tror Svt kanske kommer att välja vem som kommer få mest tid i TV´n.

Åååååå, vad roligt!


6 kommentarer:

  1. Du är helt priceless Ewa!!!

    SvaraRadera
  2. Ah smart idé jag kanske ankrar upp vår 4,5 m gamla plastbåt med 9 kusars Evinrude, de ni/Kerstin

    SvaraRadera
  3. haha, jag lovar att titta...eller kanskje jag skal forsöka overtala T att vi också burde ta båten till Bro hehe.
    Kram på deg, håppas du og Mia får en lugn natt ..

    SvaraRadera
  4. Men jag då? Har ju 2st nyinköta bikinisar!!

    SvaraRadera
  5. Bra idè Ewa. Sventa undrar om han ska hålla ögonen öppna hela tiden eller om det är ngn speciell dag som gäller??

    SvaraRadera
  6. Sorry Ewa. Såg inte att inlägget började tidigare. Sventa tycker att ni ska försöka att dyka upp i ngn av dammarna istället. Då kommer ni garanterat att komma med på TV säger han.

    SvaraRadera