31 juli 2010

Sista juli idag

Blev glad när jag hade fått 3 kommentarer i morse när jag satte igång datorn. En var utav Lasse. Ni vet han Salsa-Lasse. Han läser också min blogg! Kul Lasse, du är välkommen. Letade efter någon skön bild på dej att visa här. Hittade till slut en på Carinas FB-sida som jag snodde direkt!

Jättefin bild, där du badar i vassen! Hoppas du inte blir sur nu på mej......Men allvarligt talat så tycker jag du är jätttesnygg på badbilden!
Finns ingen som helst anledning att du badar i vassen!


Idag fyller världens finaste Manya 4 år!
Jag är bjuden på kalas klockan 14.00 idag. Pratade med henne i telefonen i går kväll. Jag frågade vad hon önskade sej. Hon svarade en groda i en ring........? En sån som pappa har??
Jag fattade ingenting......Ger mej ut på grodjakt nu!
Är det någon som har en aning om vad hon menar är jag tacksam för en ledtråd.


Den här sköna killen går det bra för. Ingrid har fått senaste nytt från VM i Ungern. Han ligger på finalplats inför sista "rundan". Vet inte riktigt vad det innebär, men går allt bra idag så blir det väl tydligen finalrace för Micke framöver.
HEJA MICKE!


Nu ska jag bege mej till närmaste leksaksaffär på grodjakt......




3 kommentarer:

  1. Lycka till med grodjakten
    /Grodfamiljen

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det går bra för Micke i Ungern. Nu håller vi tummar och tår för honom då.

    SvaraRadera
  3. Herre gud! Det ser ut som Manya har målat ögonbrynen på den bilden, stackars barn!

    SvaraRadera