28 juli 2010

Lite fina bilder från Italien




















































Emilie har tagit massor med fina bilder från sin sköna Italiensresa. Jag lånar hennes dator och visar er några.
Jag har frågat om lov.......
Dom bodde alltså hos Jogges mormor och morfar i Ladispoli som ligger strax norr om Rom.
Boendet var alltså gratis utom en natt då dom bodde på en mycket fint hotell inne i Rom, där dom fick ett rum med egen, stor takterass.

Det har shoppats en del men framför allt så har dom ätit och druckit väldigt gott. Italiensk mat är så gott.
Min favorit, jag planerar också in en resa till detta gudomliga land.

Till middag här hemma så hittade hon en öppnad rödvinsflaska och tyckte att den skulle bli perfekt till den grillade köttbiten.
Jag själv drack mjölk eftersom jag ska jobba min tredje natt inatt.

Nu sitter jag här i köket och tittar på när min älskade ungar bakar kolakakor.
Det är härligt att alla är hemma igen och et blev lite mer liv i huset när Emilie äntligen kom hem.

Snart ska jag åka till jobbet. Inatt får vi se om det blir en lika bra natt som tidigare.
Är skeptiskt!




1 kommentar:

  1. Du för att inte tala om den italienska glassen och ostarna. Mums!!!

    SvaraRadera