16 juli 2010

Äntligen arbete!

I morse vaknade jag klockan 8.30 utav att telefonen ringde ilsket.
Det var en dam som ville hyra en stuga nästa vecka. Hon trodde hon hade ringt till Björknäs Camping.
Så jag hyrde ut lekstugan för 3000:-!
Snacka vad snopen hon kommer att bli....hahahaha.

Nej, det händer faktiskt någongång per sommar att det rings fel hit. Björknäs Camping har nästan sammalika telefonnummer som vi. En siffra som skiljer bara.
Lätt att snubbla på knapparna då.

Idag hade jag tänkt att ta det om möjligt ännu mera lugnt och vila mej i form inför helgens arbete.
Men maken är otroligt rastlös och grinig. Undrar hela tiden vad vi ska göra.....man måste tydligen göra något hela tiden.
Så idag tyckte han vi skulle åka och hälsa på Erika på arbetet.
Guuuuud, vad glad hon kommer bli när hon ser oss där!!!
Vi passar väl på att handla lite till helgen när vi ändå besöker Willys.

Men först ska jag tillbaka till frissan Monica för att få lite färg i mitt urblekta, gråa hår.

Sen lille Rolf så åker vi på utflykt till Rotebro.

Vädret är fortfarande varmt som attan men jag tycker att det är lite molnigare och blåser mer idag. Härligt!


1 kommentar:

  1. Ha ha du skulle ha hyrt ut lekstugan. Hade varit roligt. Du har ju haft bed and breakfast rörelse förut.

    SvaraRadera