24 juli 2010

Jahaja!

Oj, inatt har här sovits! Sov ända till 10.00 med en del avbrott för matning av kisse, toabesök och in/utsläpp av kisse.

Vi hade ju tänkt att få lite TV-tid idag på bästa sändningstid. Men vädret har nu blivit lite väl molnligt och det blåser.
Jag vägrar att åka båt när det blåser och faktiskt så var vi överens för en gång skull om detta beslut maken och jag.
Så det blir att hitta på något annat. Rolf har redan hittat sin syssla, han står just nu och kapar ved inför den kommande vintern.
Jag då?? Vad ska jag göra? Inte ett någe.......jag softar nog bäst härinne. Jag är väldigt bra på att softa.

Erika jobbar idag och Gustav sover skönhetssömn.
För en stund sen ringde Emilie från Italien. Dom hade det jättebra. Varmt som attan och dom åt och drack så det kom ut genom öronen.
Jogge har typ köpt halva Rom medans Emilie bara hade köpt en klänning.

Nu ska jag dricka lite kaffe och lyssna på det underbara ljudet av vedkapen.....



1 kommentar:

  1. Aha det var därför jag inte såg ngn båt på tävlingen nu när jag tittade. Var det första jag frågade Sventa när jag kom upp. "Har du sett Ewa simma på TV?". Hoppas på bättre väder i morgon då?

    SvaraRadera