8 juli 2010

Mera pengar!



Jag hade lagt en lapp på bordet när jag väl kom i säng i morse.
Där stod: "Väck mej 12.30, ska på lönesamtal!"
Lappen var tänkt till min lilla familj. Men redan 11.45, tror han inte lärt sej klockan så bra, så satt det en rar liten katt utanför den stängda sovrumsdörren och JAMADE!
Här snackar vi JAMA! Högt och intensivt! MJAUUUUUUU,MJAUUUUUUUUUUUUUUUU!
Han är så duktig Gustav, antagligen hade han läst lappen och sedan tittat fel på klockan!

Tack Gustav!

Resten av familjen höll på att tvätta bilar! Utom Erika för hon jobbade.
Tvätta bilar i stekheta solen! När Rolf kom in muttrade han något om att bilarna var tvungna att tvättas idag, han hade påpekat det hela veckan.
Asså jag måste ha något slags filter i mina öron!
Så fort det handlar om tråkiga, arbetssamma jobba så hör inte jag. Praktiskt....testa det!

Lönesamtalet gick bra. Fick mej en redig hacka till i månaden. Dom verkar gilla mej på Pomona.
Tror jag det!

Efter lönesamtalet gick jag till Bålsta centrum för att hämta Erikas linser, hämta medicin, handla lite ost och kex till i kväll.
Man vill ju inte komma tomhänt!

Träffade en f.d jobbarkompis från en känd pisskommun. Verran Wiman, har inte sett henne på två år sen allt skit hände. Jag fick en kram och en liten pratstund. Det var trevligt!

Nu så tänkte jag ta mej en kopp kaffe och läsa lite bloggar. Bäst att passa på medans maken (för dagen om möjligt mer grinig än vanligt) sover.
Han tycker jag tillbringar alldeles för mycket tid med min lilla bästa vän Mac Booken.

TÖNT!

Som sagt, ikväll blir det tjejkväll hos lilla fru Lööw. Tar med mej kameran och ger er ett referat i morgon, eller ikväll. Beroende på hur glad jag blir, hur trött jag bli, hur ont i huvudet jag får!

2 kommentarer:

  1. Grattis till löneförhöjningen. Du får väl passa på att ta kort i början på kvällen, ha ha.

    SvaraRadera
  2. Grattis till löneförhöjningen. Du får väl ta kort i början på kvällen, ha ha.

    SvaraRadera