7 juli 2010

Fralla till alla


Godmorgon mina vänner!
Idag verkar solen kommit tillbaka efter en dags välbehövlig kompledighet.
Jag ska strax göra det jag är bäst på, nämligen sova!
Men först vill jag givetvis chilla lite med er och ge er dagens första blogginlägg.
Även fast jag skulle sovit för länge sen så sitter jag här med datorn i knät och försöker skriva något högintressant och skojigt till er, mina läsare.
Man måste ju hålla igång och inte verka tråkig.

Inatt på jobbet hade vi det ganska okej. Jag jobbade med en vikarie och det gick utmärkt.
Det enda som är jökligt drygt är värmen. Alltså det är extremt varm på avdelningarna.
Man svettas litervis!

Innan jag åkte hem så tog jag vägen om Kungsängen och Lottas katter. Dom låg och sov när jag kom. Simba hade lite hosta och Mozart pratade högt och ljudligt om någonting jag inte riktigt hängde med på.
Herman Bergman trodde stackarn att han skull få gå ut på balkongen men blev glad när han istället fick påfyllning i sin matskål och en ren kattlåda.

Innan jag åkte hem stannade jag till På Bageri Mazarin och köpte med mej lite färska frallor till familjen. Hoppas det uppskattas.
Nej, nu är det hög tid att vika in hovarna!

Godnatt med er.

1 kommentar:

  1. Måste vara jobbigt för era inneboende om det är så varmt inna på avdelningarna. Eller de kanske sover som stockar?

    SvaraRadera