23 juli 2010

Es ist freitag!


Tjohooooo!

Det är fredag och jag är ledig hela helgen.
Köpte färska frallor på Bageri Mazarin när jag åkte från jobbet. Nu har jag ätit en bastant frukost så man kommer garanterat sova likt en utslagen.
Vaknar väl framåt eftermiddagskaffet med lite lätt dregel rinnande ur mungipan....

I natt på jobbet gick det bra, jag jobbade med en vikarie som endast gått 1 natts introduktion.
Men hon var klockren! Gjorde allt och lite till, var självgående och framförallt intresserad.

Nu till Åsas funderingar långt där borta i Usa.
Ni behöver inte sitta som klistrade framför tv´n idag. Tror till 95 % att vi inte åker ut idag. Det blåser halv storm och är lite svalare. Sen måste jag ju tänka på min skönhetssömn också.
Ska bli bättre väder på lördag så då gör M/S Nari med besättning debut i tv-rutan, på bästa sändningstid!
Och med ny bikini, bara det gör ju att ni inte kan gå ifrån tv´n ens för en liten kisspaus!
Sventas idé om att dyka upp i någon av Bro Hofs dammar är mycket bra. Ska förankra det i min just nu sovande make och se vad han tycker om det.

Kom på inatt att vi borde kanske ha lite fyrverkerier ombord på båten. Det tror jag skulle uppskattas av dom djupt koncentrerade golfspelarna.....eller??

Parkeringen således:
Åsa, om du tänker dej det stora gärdet på vänster sida innan kyrkan. Typ mellan gamla allén och bilvägen upp mot kyrkan. Där är det parkering! Modell jättestor!
Ska äntra Silverblixten idag och hojja upp och ta lite kort så då får se spektaklet!

Nääää, det här duger inte. Jag måste sova nu fast det är så roligt med datorer och internet.
Eller hur var det den där politikern sa för länge sen........att internet bara var en fluga?!!!
Så fel hon hade!

Guten nacht!

1 kommentar:

  1. Tack snälla för infon. Vi funderade faktiskt på den åkern och du jag tycker du ska ta med en sån där siren på båten och tuta med. Nej skämt åsido. Vi ska hålla utkik hela lördagen och hela söndagen då.

    SvaraRadera