30 juli 2010

Triss i T: Trist, Tråkigt, Tröttsamt!


God kväll i slott och kojor!

Kvällen börjar bli sen och kan ni tänka er....jag är trött! Inte bara trött utan väldigt TRÖTT med stora bokstäver.
Kan dels bero på mitt aktiva uteliv och mitt rumlande ute igår med brudarna B.
Kom ju ändå hem 22.30 med 2 glas vin och en drink innanför västen.
Ja, eller hur va??
Nej, däremot tror jag det beror på att denna dag går nog till historien.
Denna dag har varit trist, långsam, tråkig och innehållslös. Maken har slagit sitt eget rekord i att vara surmule.
Hur sur som helst, har inte gått att prata med han. Allting var fel, eländigt och förjävligt enligt honom.
Han känner efter för mycket och tycker väldigt mycket synd om sej själv.
Man blir galen!!

Tänkte ett tag annonsera ut han på Blocket. Men det sket sej när jag inte visste kategori jag skulle placera honom i. Funderade på Affärsöverlåtelse, Bygg och trädgård, Hobby och samlarprylar eller Övrigt.
Tyckte ingen rubrik passade in, jag skulle vilja haft han under typ Kuriosa eller Antikt.

Men nu på kvällen har han iaf sagt ca 7 ord och det får man vara glad för.

Tittade på Postkodlotteriets program ikväll.
Det var vinnare från Liljestigen med postkod 19734 CF som fick dela på 5 miljoner, tror jag det var.
Kände igen några lallare som förstås blev överlyckliga!
Vi har också en lott, med samma postkod men inte då förstås CF. Hur stor är chansen nu då när vårt postnummer redan har vunnit??

Nu ska jag gå och dra något gammalt över mej.

Godnatt mina vänner, jag hör av mej med mer dravel i morgon!


1 kommentar:

  1. Ewa. Det är jobbigt att gå och ha ont vettja. Du skulle kanske ha frågat honom om ni skulle hitta på nåt???? Hoppas det är bättre i morgon i alla fall. Annars får du väl fly fältet.

    SvaraRadera