3 juli 2010

Fest i kväll


Godmorgon på er mina vänner!

Ni har varit lite färre dom sista dagarna, tror det beror på den tropiska sommarhettan.
För inte sjutton sitter ni inne och och läser bloggar när det är fint väder?
Eller?!

Idag är det åter en sådan varm och het dag.
Lille Rolf och 3 andra vänner från båtklubben har tagit sej en båttur till Strängnäs.
Det var någon slags Vikingadag där idag som pojkarna ville gå på.
Dom stack iväg redan klockan 8.30.
Tar ett tag att åka med Nari dit, ca 2 timmar trodde Kapten Haddock med besättning.

Jag håller mej mer än gärna på landbacken. Är superallergisk just nu. Det är något ute som jag reagerar starkt på, vet inte vad. Men jag mår bäst inomhus just för tillfälligt i alla fall.

Ikväll ska vi på 75-årsfest i Brunna! Det är Marie som fyller 35 år och hennes rara Jonas som fyller 40 år.
Dom fyllde iofs i vintras men valde smart nog att ha kalaset sommartid.
Kan bli lite kallt om tassarna att festa utomhus i januari.

Nej, nu ska jag ta och gosa med kissen ett tag.
Ni får ha en bra dag i solen mina vänner!


1 kommentar:

  1. Herregud vilket festande det är på dig. Men det är rätt. Festa på du bara. Man vet aldrig när det blir ngn fest nästa gång???

    SvaraRadera