13 juli 2010

Mot frissan



I dag är första gången jag hade problem med att somna efter jobbet.
Brukar inte ha några som helst svårigheter med det efter en hård natts jobb.
Men idag........så varmt!

Till slut så verkade jag iaf somnat för en kort stund senare väcktes jag av alarmet på mobilen och Rolf.

Känner mej inte så vidare utvilad nu, blir att sova mera ikväll.

Nu ska jag till frissan för klippning, på fredag är det dags för färgning. Min frissa hade dåligt med tider därför fick jag dela upp det på detta sätt.

Pratade nyss med min småtroll. Dom var nu i Jönköping i full färd med att äta lunch. Sedan ska dom vidare till Gränna för att köpa polkagrisar och sedan hemåt.
Ska bli härligt att få ha dom hemma snart igen, jag längtar alltid efter dom!

Rolf har fått sitt magnetknäskydd nu!
Verkar otroligt bra och effektfullt. Tänk om det skulle funka mot han svullna knä.

Oj, klockan tickar på måste passa frisstiden!



1 kommentar:

  1. Du får väl ta en liten nap när du kommer hem från frissan då.

    SvaraRadera