20 juli 2010

Ensam......nice!

I dag så steppa jag upp redan klockan 9.00. Erika var i full färd med att äta frukost och Rolf hade precis lämnat byggnaden för att åka på sjukgymnastik.

Jag hoppade i kläderna och åkte till en uttråkad Torsten som snabbt for ut genom balkongdörren.
Hemma igen så åt jag frukost och Erika åkte till stan för lite sol och bad. Nu är det lite halvmolning och något svalare i dag men fortfarande varmt.
Alldeles perfekt!

Fick sms från Emilie 2.00 inatt. Då hade dom precis kommit fram till Jogges morfäldrar. Allt hade gått bra och det var jättevarmt, 2.00 på natten.

Idag vet jag inte vad det blir för typ av aktivitet i Pettssonska Palatset. Känner jag lille uttråkade maken rätt så kommer han garanterat föreslå någon slags utflykt med lunchinslag så fort han kommer innanför dörren.

Jag själv är alltid dödstrött på tisdagen efter jag jobbat tre nätter ihelgen. Så helst skulle jag vilja gå och lägga mej igen........men det går ju inte!

Provar med lite kaffe, kanske blir piggare!

1 kommentar:

  1. Vi får väl hoppas att Roffe också är trött när han kommer hem frånsjukgymnastiken då. SÅ att du får vila lite idag.

    SvaraRadera