17 juli 2010

Finaste.....
























Godmorgon i arla morgonstund!

Första nattpasset av tre avklarat med beröm godkänt!
Härligt att arbeta med bästa Pia i ett lugnt och fridfullt 4-hus. Tror dom flesta av våra stackars boende sover så det knakar enbart p.g.a den olidliga värmen.

När jag åkte hem så tog jag vägen förbi Torsten, och tänk nu var han äntligen hemma. Han blev jätteglad att se mej och framförallt glad att få i sej lite mat.
Nu får han hålla sej inne tills i eftermiddag.

När jag öppnade min dator nu när jag kom hem så märkte jag att mina små troll hade lekt med den igår kväll. Dom hade tagit en massa sköna bilder i Photobooth, samt också ändrat min bild som jag har på skrivbordet.

Ni är roliga ni! Och tänk en sån tur ni har som har en mamma som äger en Mac så ni kan busa lite med bilderna!

Nu slutdravlat för ett bra tag, måste sova per omgående. Redan nu så är det förbaskat varmt.
En liten föraning om hur resten av dagen kommer att bli....pust!

1 kommentar:

  1. Du kanske snart får sätta hänglås på din mac?? Annars vet man ju aldrig vad dina tjejer hittar på med den, ha ha.

    SvaraRadera