25 juli 2010

Godnatt alla glada!



Ja, den här helgen har man inte varit någon direkt toppbloggare. Dels beror det på att det inte hänt ett piss sen har man inte varit på topp heller.
Men jag hoppas på bättring.

I kväll så har jag iaf gjort en sak , jag har hämtat Erika från jobbet. Det var kul. Åkte lite tidigare och satt och glodde lite på parkeringen på folk.
Jag gillar att glo på folk, som en annan byfåne sitter man där och vrålglor!

När vi kom hem hade maken redan lagt sej. Han ska upp tidigt i morgon för att åka på sitt tredje besök hos veterinären.
Han skulle visst få prova på akupunktur.
Tänkte först ringa henne och fråga om hon kan sätta lite nålar i skallen på han så hans humör blir bättre.
Men jag har inget nummer till henne.

Nu har Erika precis lagt sej och jag ska väl göra detsamma.
Jag är trött som en gnu. Är dom trötta förresten?

Godnatt med er, i morgon är en annan dag.


1 kommentar:

  1. ush da Ewa, e det ryggen som spökar eller??. Håppas du snart blir bra, inget kul als det der :-(

    SvaraRadera