21 juli 2010

Mot jobbet!



Känns som jag knappt varit ledig alls. Men så är det att jobba helg och sen alltid onsdag, torsdagnatt också.
Och efter helgens tunga arbete så skulle jag behöva minst en vecka för att återhämta mej.
Jag hoppas verkligen det blir lugnt och stilla inatt, min rygg och jag är osams. Känns inget bra alls!

Jag och Gustav är alldeles ensamma nu. Maken åkte ut på en cykeltur efter maten när jag gick för att vila. Erika har packat picknickväskan för en kväll med Frida.

Idag har jag inte hört något från Emilie. Tror det var idag dom skulle bo på hotell en natt inne i Rom.
Jogges mormor och morfar bor ju lite utanför Rom i en liten stad som heter Ladispoli.
Googlade på det och såg att Fritidsresor har resor dit.

Nu ska jag snart ta och packa ihop mej och dricka upp kaffet. Ska bli spännande i morgonbitti när jag åker hem och se om det är något kaos vid Bro Hof.
Scandinavien Masters börjar där imorgonbitti. Om jag får tråkigt i helgen kan jag ju alltid gå och räkna bilar där på alla gärden.
Jag är på 272......har tagit mej låååååång tid. Började när det var Masters på PGA Kungsängen för ett antal år sedan!

Nu får ni klara er utan mej, på bra länge!


1 kommentar:

  1. Åhh Masters på så nära håll. Är riktigt riktigt avundsjuk må jag säga. Tycker absolut att du ska ta dig lite längre in än bara gå runt på parkeringen.

    SvaraRadera