7 juli 2010

Tjoppsan

Tjopp tjohej!

Här händer det inte mycket idag. Håller mest på att försöka vakna till liv och sluta klia mej i ansiktet och höger öga.
Är allergisk........pollen, gräs vad vet jag???
Ögonen rinner, kliar och beter sej illa. Jobbigt!

Har ju faktiskt inte varit allergisk sen jag började med min nya supermedicin i maj. Ni vet den jag visade på bild, ett rent naturpreparat ordinerat av en homeopatexpert.
Det enda gnisslet i maskineriet är att jag enbart har ätit tabletter mot pälsdjur, typ Gustav och andra för mej i vägenkommande lurviga hårbollar.
Egentligen skulle jag ju också provat en annan sort, mot pollen och sånt skit.
Den här homeopatmedicin är gjord så att det är olika burkar och preparat för olika saker man är allergisk mot........många burkar blir det! (Känt Yrrol-citat!)
Nu är hon på semester min homeopatexpert men när hon är tillbaka ska jag köpa en burk pollentabletter också!

Idag är en varm dag. Trots det så sov jag like a stock ända till 15.00! Välbehövligt efter en natts slit på arbetet.

Nu ska jag slänga i hop en caesarsallad. Plättlätt! Lite kyckling, krutonger, sallad och annat vad man vill ha.
Klart! Äta och njuta för att senare riskera att man blir hungrig i natt på jobbet.
Får packa med mej lite frukt i en fin liten påse.

Gud, vad jag svamlar......hejdå!


1 kommentar:

  1. Det är väl ingen fara att bli hungrig på ditt jobb. Ni verkar ju alltid smaska så mycket gott.

    SvaraRadera