5 juli 2010

Äntligen måndag



Nu har jag öppnat igen.

1 timme FÖRE utsatt tid, de ni!
Det kallar jag service på hög nivå.

I natt har jag sovit i ett svep ända till 05.30, då jag vaknade och undrade var lilla Tussen var.
Tittade ut och såg sötisen ligga i en av stolarna ute ihoprullad likt en kanelbulle.
Han var snabbt inne och åt lite frukost för att sen hoppa upp i min säng
och somna om vid mina fötter.
Jag somnade också om och sov till 08.30.
Nu har vi ätit frukost ute, det är svalare idag och lite molnigt.
Ganska skönt faktiskt med en sån här mellandag innan högtrycket gör comeback i morgon.

Idag ska Lotta komma på besök. Vi ska se till hennes tre katter i morgon och på onsdag.
Då är det bra att få veta lite om dom små rackarna.

I övrigt har jag inte något planerat, det är ett alldeles tomt blad på min Aktivitetskalender idag!
Ska iaf försöka vila på eftermiddagen, ska jobba tre nätter nu.
Tror faktiskt med bara vikarier också, grattis!
Då måste man vara om möjligt mer alert och trevlig än annars.Kan bli svårt men jag ska göra mitt bästa!




1 kommentar:

  1. Vilken tur att du öppnade 1 timme tidigare vad skulle jag göra annars? vikarier grattis men det fixar ju du ha de så gott och njut av värmen kramar / Sussie

    SvaraRadera