6 juli 2010

Godmorgon världen!

Oj, vad jag har sovit! Har varit totalt avkopplad från verkligheten. Varken hört eller sett någon eller något.
Måste bero på att min familj är världsmästare på att smyga och vara knäpptysta.
Eller så är jag rejält hörselskadad, har vaxproppar i alla öronen eller att öronpropparna är en Guds gåva.
Skit samma...kontentan är att jag vaknade utvilad och kände mej pigg.

När jag klev upp hittade jag en lapp på köksbordet.
"Vi småtomtar har rymt hemifrån. Ses kanske sen. Hej pa!"

Haha, dom är roliga dom mina söta flickor.
Maken har varit på sjukgymnastik på S:t Göran. Sjukgymnasten är lite oroad över att knät fortfarande är så kraftigt svullet.
Han muttrade något om att han inte kommer kunna börja jobba den 19 augusti.....hrmmmmm.

Oj, nu kom mina älskade småtomtar hem!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du kan sova ut ordentligt när du jobbat. Kanske att Roffe är för mycket ute i svängen. T.ex stadspromenaden var att ta i lite??

    SvaraRadera