23 februari 2010

Badrummet kapitel 326

Nu är jag riktigt i gasen!
Inläggen bara pruttar ut, fotona likaså.
Känner att jag är på G!
Whoooooohoooooo!
Ni som har följt följetongen "Pettssonska Palatsets badrum" kan nu glädja er åt att vi har kommit till det näst sista avsnittet!

Idag har jag stylat lite........... Blev en fikus (asså blomma!) i vardera fönster.
Lite enbenta pippijoglar på sniskan, för att få in lite marint tema............


............två små svarta smidesljuslyktor.
Lägg märke till handdukstorken till vänster i bild. En skitdyr sak som Rolf hittade i en container på jobbet. Var en felbeställning som kvickt knölades ner i ryggsäcken.

Nu saknas "bara" lite finlir eller man kan kalla det lull-lull. Jag är på jakt efter bl.a handdukshängare, toarullehållare, pedalsophink.
Men spegeln är jag supernöjd med!
Från Rusta 299:-





Så var det slut på det näst sista avsnittet.
Det sista kommer när lull-lullet är på plats.



Pronto!

Nu viker jag in hovarna och kollar på OS igen.



7 kommentarer:

  1. Jäklar i min låda vad snyggt det blev. Men du . Inte sjutton ska ni sätta persienner för de där fina fönstrena??

    SvaraRadera
  2. Ser mkt bra ut! måste vara färdigt till nästa vecka mami!!

    SvaraRadera
  3. Snyggt, det har ni gjort bra!

    SvaraRadera
  4. Men herre gud va snyggt det blev kanon bra jobbat av din vaktmästare min har tagit semester hmm.!
    Vet inte hu länge men antagligen till båtfixet skall börja.

    SvaraRadera
  5. OJ!
    Det där blev ju helt underbart! Hälsa din man att han är superduktig!! Kram

    SvaraRadera
  6. Skit snyggt..kan man hyra in deg som lull lull styler till vårt vardagsrum sedan??:-)

    SvaraRadera