8 februari 2010

Härliga måndag

Mmmmm, det är så härligt med måndagar! Jag gillar verkligen den dagen. Speciellt i dag då jag ska jobba! Mmmmm, jag gillar att jobba!
Tro nu inte att det har brunnit i skallen på mej, för det har det inte!

Skojar bara lite, men JA jag gillar att jobba! Gillar mina nya kompisar....dom är ett gäng roliga parvlar allihopa.

Idag ska jag åka till Ikea, mmmmm jag gillar Ikea.
Träpersienner står på notan! Men tror jag kommer ut med säkert något mer. Verkar ju löjligt att bara köpa träpersienner?!

Jag har haft en mycket god nattsömn, ätit en delikat frukost, pratat med en liten flicka i Malmö som lider av svår hemlängtan, pratat med Jessica som ute på vägarna på uppdrag ätandes Donkenmat OCH pratade med mej samtidigt!
Den kvinnan kan hon!

Ja, iaf så sa jag åt Emilie att hon skulle komma hem helgen, då kan vi ha schlagermys på lördag.
Hon skulle boka! Mamma betalar hälften var dealen.
Men att det ska vara så dyrt att ta sej hem!
SJ ville ha ca 800:- enkel resa!
SAS ungefär detsamma.
Malmö Aviation 494:- enkel och lika mycket tillbaka, asså i runda slängar en lusentapp för min plutta ska kunna komma hem!

Nä, nu måste jag slita mej från datorn.

Ut i kylan och mot Ikea.....HEDDÅ

1 kommentar:

  1. Vad mysigt att hon kommer hem till mammzen. hoppas det blir bättre låtar med då i helgen på schlagern. Själv jobbar jag ju hela långa helgen men det e ju ok det med.
    Lycka till på Ikea själv ska jag till Kyrkcentrum Bålsta nu snart.

    SvaraRadera